نیمانیما، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

لحظه های ما

آش دندونی

1394/2/2 0:02
نویسنده : باران
117 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم نیمای من:شما اولین دندونت رو قبل از عید درآوردی الان دوتا دندون داری فدات شم ولی به دلیل مسافرت و عروسیایی که داشتیم نتونستیم برات جشن بگیریم تا که بالاخره امروز چهارشنبه 2/2/94 یه جشن کوچولو برات گرفتیم.

دوتاکیک خودم درست کردم یه دونه هم مامانی (مامان خودم) که با کیک خودم تزیینش کردم .

آش دندونی رو هم مامانی(مامان بابا ) و خاله صغری جون (خاله بابا) زحمتشو کشیدن دستشون درد نکنه خیلی خوشمزه بود.

شمام که اولش با بچه ها بازی میکردی و خیلی خوشحال بودی که خونمون شلوغ شده آخرش که میخواستیم کیک بخوریم اول زدی کیکتو خراب کردی  بعدش خوابیدی...پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/  انقد سرم شلوغ بود نتونستم زیاد عکس بگیرم

اینم چندتا عکس

شکلک های محدثه

اینم یه عکس دسته جمعی 

اینم کیکامون که خودم درست کردم زیاد خوب نشده ولی واسه  بار اول بد نبود

اینم خرابکاری گل پسر مثلا میخواستم کنارکیک ازت عکس بگیرم وروجک

غزل جون که انقد بهت خندید دل درد شد 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)